زائرسرای مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در مشهد مقدس افتتاح شد

زائرسرای مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در مشهد مقدس افتتاح شد



زائرسرای مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در مشهد مقدس افتتاح شد

زائرسرای مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در مشهد مقدس با حضور نماینده ولی فقیه در استان کردستان،دبیر شورای برنامه‌ ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور و مسئولان استان خراسان رضوی افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور، حجت الاسلام سید محمد حسینی شاهردوی نماینده ولی فقیه در استان کردستان و مسئول مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در مراسم افتتاح زائرسرای این مرکز در مشهد مقدس اظهار داشت: جایگاه محوری ایران اسلامی در مباحث هویت بخش اسلامی و ترویج فرهنگ استکبارستیزی و مقابله با توطئه دشمنان اسلام از آنچنان اهمیت فوق‌العاده ‌ای برخوردار است که هر اقدام ایران در هر حوزه ‌ای به آسانی بر مناسبت ‌های سیاسی در سطح جهان تأثیرگذار خواهد بود.

وی افزود: بدون شک کسب این جایگاه رفیع سیاسی، فرهنگی و اعتقادی بدون در نظر گرفتن تلاش‌های بی‌دریغ علما و روحانیون ایرانی امکان‌پذیر نبوده و جامعه روحانیت ایران اسلامی در طول قرون متمادی با جایگاه و پایگاه عظیم مردمیشان همواره منشأ تحولات عظیمی بوده‌اند.

نماینده ولی ‌فقیه در استان کردستان و رئیس مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور، اظهار داشت: هم ‌اکنون ایران اسلامی نقش محوری و الگو بخش را در جهان اسلام برعهده دارد و در این مسیر نیز تقویت جایگاه روحانیت در جامعه و حمایت از این قشر عظیم زمینه‌ساز تقویت مبانی هویت‌بخش خواهد شد.

حجت‌الاسلام شاهرودی افزود: رفع دغدغه‌ های معیشتی روحانیون باید در اولویت قرار گیرد چراکه این قشر خدوم با رهبری افکار جامعه زمینه‌ساز تعالی و عزت جامعه اسلامی هستند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به نگاه ویژه مسئولان و تلاش‌های به عمل آمده هم ‌اکنون بیش از ۴ هزار طلبه و روحانی اهل سنت استان های کردستان و آذربایجان غربی از خدمات بیمه‌ ای، رفاهی و آموزشی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور بهره ‌مند هستند و امیدواریم این مهم گسترش یابد.

حجت الاسلام محرمعلی فراشی مدیرمرکز بزرگ اسلامی غرب کشور نیز در این مراسم اظهار داشت: مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در سنوات گذشته برای ارائه خدمات زیارتی و رفاهی به کارکنانش اقدام به خرید زائرسرایی کرده بود که در سال جاری اقدام به فروش این زائر سرا و خرید مکانی جدید نمود.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور تصریح کرد: زائر سرای جدید دارای ۶ سویت و ظرفیت بیش از ۴۰ نفر مسافر را داشته و علاوه کارکنان خدوم مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور سایر روحانیون و طلاب علوم دینی تحت پوشش مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور نیز می توانند از خدمات رفاهی این زائرسرا بهره مند شوند.

پایان پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : دو شنبه 24 مهر 1391برچسب:زائرسرای مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در مشهد مقدس افتتاح شد, | 15:7 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=